Mindfullness



Det här med religon har aldrig funits i mitt liv - tills konfirmationen - så jag har väll aldrig rikigt tänkt på det. Jag är kristen givitvis eftersom jag är döpt men jag är inte troeende. Jag tror inte på Jesus eller någon gud.

En religon jag gillar är Buddismen. Dom har i stort sätt ingen gud dom är mer för, metitation och hitta sig själv. Det gillar jag. För mig funkar det - med tanke på hur stressigt livet kan vara på många plan - så är det skönt att bara landa och göra ingeting. Det ger en bra energi och sinnesstämning. Är lite för Andlig heeling och liknande.
Ni kanske tycker att jag pratar strunt men jag gillar det!

Kramizar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0