Mode idag

Okej mode idag, vart kommer det ifrån? Allting går ju runt, och min senaste plugga - hemma - blev att sy slöjdläraren sa " Leta efter en modegren och skriv om det." mode idag skulle jag nog säga är lite av en bland kultur av alla stilar som finns. Det spelar verkligen ingen roll vad du har på dig - du blir accepterad ändå. Sedan finns det ju alltid dom som kommer tycka att det är mindre snyggt medan andra gillar det. Många av tjejerna går runt i tajts, tunikor och ponchos av olika slag. En tjej såg ut som om hon hade dragit en grå filt över huvudet. Den var lång och hade fransar! Såg rätt mysigt ut. Dom tjejerna ser alla likadana ut om jag ska vara ärlig. Men jag kanske är en av dom? Men en kille på min skola tyckte jag var riktigt cool. Han var en av dom nya ettorna för något program, han hade rutig färgglad skjorta knäppt ändå upp i halsen, gröna hengslen - som satt precis som dom skulle på axlarna - och oranga byxor högt upp. Pricken över i:et var de svarta stora glasögonen. Riktigt "nördlook" men dock så snyggt. Egen stil, det gillar jag. Jag ska nog fortsätta hålla mina ögon öppna efter härliga stilar! Kramizar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0