Solo

Sitter sjuk hemma och lyssnar på Evanescence, jag måste säga att jag älskar henne. Hon har helt underbar röst. Jag läste en Solo tidning för ett tag sedan och läste frågan: Vilka tre kändisar skulle du bjuda på middag? Skulle jag brjuda tre kändisar på middag skulle det vara Hayley i Paramore jag älskar hennes röst - det är det bästa punkbandet som finns har jag och en kompis kommit fram till. Den andra personen skulle vara Andreas Roman, en helt fantastisk författre - tycker jag - som skriver fantasy romaner. Den sista personen skulle nog vara Mikael Persbrant. Jag vet att han är helt dum ihuvudet men det verkar inte spela någon roll vad han gör eller hur skitigt han beter sig- alla älskar honom ändå! Jag träffade honom på Stadsteatern när jag praktiserade där, jag sa i stort sätt bara hej. Men det var lite roligt.  Vilka tre kändisar skulle ni vilja bjuda på middag och varför?
Kramizar på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2011-07-07 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0