Sovmorgon

Jag sov länge idag - till tolv bara för att jag kunde. Så nu blir det en sen frukost, och jag menar frukost för jag kan inte äta mat på morgonen. Så det där med brunch är lite svårt för mig :P Igår så fick jag fina naglar med hjälp av min lillasyster - kommer blider på det senare.
för övrigt måste allt vara klart till Taizeresan idag! Packning, mat på bussen - Vi kommer åka buss till Frankrike i 36 timmar - måste växla pengar till euro mm mm. Jag kommer vara borta i en hel vacka så jag kommer inte kunna blogga någonting. Men när jag kommer hem får ni fina bilder! <3 Till Taize dit jag ska, levar man väldigt enkelt så det finns inte datorer och jag och den svenska gruppen som jag åker med kommer antingen att sova i tält eller en barack. Förhoppningsvis barack, annars blir det rätt blött när det regnar - det blev det förra året. Min kompis som låg bredvis mig då var den ända vars plats och packning inte blivit blött och vi sov tjugotvåstycken tjejer i samma tält. Tre eller fyra av dom tjejerna kom från Ukraina tror jag.
Ni får inte sakna mig för mycket!
Kramizar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0