Mysfrukost!

Gick och lade mig väldigt sent igår kväll - eller morgon kanake man ska säga satt uppe till halvett och pratade med min kära pojkvän på facebook. Lite jobbigt att han bor i Göteborg!
Har nu sovit första natten hos kusin Amanda, vi vaknade både två inatt av att regnet bröt lös och verkligen slår ner över balkongen. Det var faktiskt rätt mysigt att sova till det sen. Så när jag vaknar får jag se en rykande het tekopp på sängbordet och frukosten i soffan blir pannkakor! Det är lycks! Jag har en väldigt snäll kusin måste jag säga. Idag ska vi in till Stockholm och shoppa lite och ha en allmänt tjejdag bara vi! Det ska bli jättekul!
Kramizar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0