Im running again

Okej det blir ingen bild eftersom min dator inte vill ladda upp dom.. Men nu har jag ätit kycklingsallad i tre dagar - ett tydligt tecken på min lathet plus att mamma har gjort hur mycket som helst! Det tar ju aldrig slut! Dessutom åt jag en i skål med sked! Lite vana från Taize kanske? Jag äter aldrig någonting med sked! Jo okej glass, men det äter jag sällan, kakor är godare!

Är för tillfället hos min kära kusin, vi har ätit väldigt god mat oh kollat på en väldigt bra film. Just Go With it. En film med Jennifer Aniston och Adam Sandler - om du vill ha dig ett gott skratt kolla på den! Mår så otroligt bra för tillfället. Var ute och sprang en runda igår kväll för första gången på evigheter. Känner mig otroligt fräsh faktsikt!

Snart ska jag sova så godnatt på er!

Kramizar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0