Vi leker



Först måste jag skriva ut min saknad i mitt långa blonda hår.. Jag saknar det grymt mycket! Lite löjligt men vem är inte? Nu är det bara låta det röda gå bort och låta håret växa.. en lång tid.
Det roligaste idag måste varit när jag och Mickis hoppade kråkan på garage uppfarten idag. Haha det har jag inte gjort på länge, vi hade väldigt kul i alla fall. Plus en anna kul grej som jag är stolt över, jag fick min mobilräkning idag. På 55kr! Jag känner mig väldigt duktig!
Nu har jag suttit och tryckt i mig mackor och te med mamma till en bra film. Nu kanske jag ska ringa ett samtal.. <3

Kramizar på er

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag fattar inte hur du klarar av att ha så låga räkningar! :O Mina ligger alltid runt tvåhundra... Och det var ännu värre när jag inte hade gratis sms x) <3

2011-08-04 @ 11:43:36
URL: http://chanir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0